Upravljanje promenama

Ključne kompentencije iz oblasti upravljanja promenama su neophodne u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, bilo da se u kompaniji implementira nova ideja ili se kompanija adaptira promenama u svom okruženju. Tokom obuke ćete se upoznati sa načinima smanjenja otpora prema promenama i kreirati plan koji će doprineti usmerenosti i efektivnosti sprovođenja programa promena u vašoj kompaniji.

Ne preživljava ona vrsta koja je najjača, niti najinteligentnija, nego ona vrsta koja je najprilagodljivija promenama.

Charles Darwin

 

Predlog trajanja programa: 2 dana

Ključne prednosti:

  • Povećanje spremnosti struktuiranog planiranja i implementacije programa promena
  • Dijagnosticiranje glavnih izazova i koraka procesa sprovođenja promena
  • Smanjenje otpora ka promenama, izgradnja podrške i istrajnosti
  • Instaliranje sistema za nadgledanje i ocenjivanje radne uspešnosti u kompaniji

 

Glavne oblasti:

  • Razumevanje promena u okruženju
  • Evaluacija potrebe za organizacionim promenama
  • Planiranje programa sprovođenja promena
  • Priprema i predstavljanje programa organizacionih promena
  • Principi smanjenja otpora i pridobijanje saradnje ključnih ljudi
  • Izgradnja kapaciteta upravljanja promenama u vašoj kompaniji
  • Dizajn strategije i efektno približavanje vizije
  • Implementacija kroz promene u strukturi sistema i organizaciji
  • Konsolidacija i primena novog sistema
  • Praćenje napretka kroz sistem za ocenjivanje radne uspešnosti

 

Primeri vežbi i dodatnih razvojnih alata:

  • Poslovna simulacija u kojoj učesnici kroz praktičan rad prolaze kroz korake procesa implementacije promena u organizaciji
  • 7 Steps Change Management Process – 7 koraka upravljanja promenama - samo-dijagnostički psihometrijiski upitnik
  • Efektne check-liste