Strategije uspeha pri praćenju radne uspešnosti

Glavni zadatak svakog savremenog menadžera jeste da od ljudi kojima rukovodi dobije maksimum rezultata uz optimum uložene energije. Veštine komunikacije usmerene na podršku i blagovremeno davanja povratnih informacija su ključ uspeha ostvarenja ovakvih maksimalnih efekata i dolaze do posebnog značaja tokom razgovora o praćenju radne uspešnosti.

Ako ste iskreni, pohvalna je efektna. Ako ste neiskreni, ona je manipulativna!

Zig Ziglar

Trajanje programa: 1 dan

Ključne prednosti:

  • Blagovremena priprema menadžera za razgovor o radnoj uspešnosti
  • Razumevanje strukture razgovora, lične i profesionalne uloge
  • Promovisanje dvosmerne komunikacije
  • Blagovremeno davanje povratne informacije
  • Smanjenje nesporazuma i grešaka tokom praćenja radne uspešnosti
  • Kreiranje atmosfere koja motiviše i usmeravanje zaposlenih u pravom pravcu
  • Priprema informacija i praćenje uspešnosti tokom cele godine

 

Glavne oblasti:

  • Povezivanje radne uspešnosti sa poslovnom strategijom, organizacionim i profesionalnim ciljevima na nivou pojedinaca
  • Uloga menadžera pri oceni radne uspešnosti
  • Planiranje i priprema menadžera za razgovor o radnoj uspešnosti
  • Koraci strukture razgovora praćenja radne uspešnosti
  • Priprema prostora i neverbalna komunikacija
  • Veštine i tehnike prevazilaženja potencijalnih komunikacionih izazova
  • Principi komunikacije usmerene na podršku
  • Principi smanjenja grešaka procene
  • Strategije uspeha

 

Primeri vežbi i razvojnih alata:

  • Struktuirana vežba Metod kritičnog incidenta
  • Profesionalan trening klipovi za menadžere sa rešenjima i principima prevazilaženja potencijlanih komunikacionih izazova iz stvarnog okruženja, prilikom razgovora o radnoj uspešnosti zaposlenog
  • Planovi akcije