Uloga zaposlenog tokom praćenja radne uspešnosti

Za uspešno praćenje radne uspešnosti potrebna je pripremljenost i mendžera i zaposlenog, uz obostrano uvažavanje stavova i mišljenja. Prihvatajući proaktivnu ulogu u ovom procesu, zaposleni uče da preuzmu odgovornost za svoje rezultate, upoznaju svoje vrline i slabosti na kojima je potrebno raditi, planiraju buduće usavršavanje i postignuća.

Ne zaboravite, ono što dobijate ukoliko dostignete svoje ciljeve,

nije ni približno značajno kao ono šta postajete postižući ih!

Zig Ziglar

Trajanje programa: 1 dan

Ključne prednosti:

  • Razvijanje osećaja ka zajedničkom cilju kojem teže i zaposleni i menadžeri
  • Dvosmerna komunikacija o razjašnjavanju sadržaja posla
  • Preuzimanje aktivne uloge i odgovornosti za lična ostvarenja i planiranje budućih
  • Povećavanje osećaja poverenja u menadžere
  • Otkrivanje potencijalnih izazova koji negativno utiču na produktivnost
  • Mogućnost razgovora o budućoj perspektivi

 

Glavne oblasti:

  • Povezivanje radne uspešnosti sa poslovnom strategijom, organizacionim i profesionalnim ciljevima na nivou pojedinaca
  • Uloga zaposlenog pri praćenju radne uspešnosti
  • Praćenje radne uspešnosti– procena: veština, znanja, mogućnosti i ponašanja
  • Metod Kritičnog događaja
  • Katergorije i skale praćenja radnog učinka
  • Vremenski okvir i važnost ciljeva
  • Kvantitativni i kvalitativni ciljevi
  • Važnost pripreme i realnog sagledavanja ličnih sposobnosti
  • Proaktivan pristup i preuzimanje lične odgovornosti
  • Strategije uspeha

 

Primeri vežbi i razvojnih alata:

  • Struktuirana vežba Metod kritičnog incidenta
  • Profesionalan instruktivni trening video klipovi za zaposlene sa rešenjima i principima pripremljenosti i aktivnog učešća zaposlenog tokom razgovora o radnoj uspešnosti